nyår

Då har det varit nyårsafton igen då. Var till ett väldigt trevligt par på middag/fest. Åt god mat och så, men kände mig lite sjuk. Jag fryste mer och mer, medan dom andra svettades mer och mer. Och jag började fundera på att åka hem.  Så ringde nån till Johann och sa att dom hittat hans hund Laako. Stackarn var så rädd för fyverkerierna så han hade tagit sig ut och sprungit några kilometer innan dom snälla människorna tagit hand om honom. Tur att ja va nykter!  Så vi åkte och hämtade Laako och sen åkte jag hem till mig å såg fyrverkerierna ensam..med hunden då. Sen somnade jag ganska omedelbart. Tråkigt att vara sjuk men ändå skönt att ta det lugnt kändes det som.
Dan efter sov jag länge å så var jag barnvakt åt Kaya å Rosy från 12. Gick hur bra som helst.. vi tog det lugnt å kollade på disney och myste. Jag har kommit på att jag är en hejare på att byta blöja, fast ja aldrig haft barn. Kan vara för att ja tränat på gamlingarna :)  Lagade mat, skötte hundarna, plockade undan disken osv. Känner mig rätt hemma där nu :)

image75


Eivind å Hayley kom hem vid 18 å då fikade vi och hyrde film. Såg Fracture med Anthony Hopkins. Mycket sevärd film! Såg även premonition med Sandra Bullock imorse å den va bra den med!! :) 


Kommentarer
Postat av: Eken

Men åhh va söööööta :D
Men jag trodde du skulle fira nyår med Terje din rackare ;)

2008-01-03 @ 16:38:29
URL: http://ekens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0