Back to the beach-Rullsand

Så var det avklarat då..  Beach to the beach tour har varit i Gävle.. eller typ Gävle iallafall!
Fredagen började med att vi åkte ut till 16 och hjälpte Stiffe and the crew att sätta upp nät å grejer. Fick stå och gräva bort massa gräs för att Centercourten skulle bli spelbar. Men oj så bra det blev :)
Vid 8-9 nångång bjöd dom på grillade hamburgare å det var underbart gott! :) hade varit hungrig i många timmar då.
Vi var ett roligt gäng och stämningen var bra. fast vi var proppmätta kunde vi inte låta bli att testa centercourten... och när vi väl börjat så gick det inte att sluta :) Spelade till efter 22 nån gång då vi va tvungna att åka till stan eftersom dom som skulle sova hos Sigrid hade kommit.Solnedgång, jätte varmt och skönt, och ingen vind!!   Underbart!! :)

Innan jag skulle sova så tänkte jag, GUD va skönt att få sova en timme längre än vanligt på helger. Jo men visst. Halv 4 vaknade jag av att en tjej i min ålder stod å skrek och bankade på grannens fönster.. Hon hade fått för sig att nån tagit sig in i hennes lägenhet å bytt lås så hon inte kom in. KÄNNS som att hon va vid fel lägenhet :)

Somnade om efter ett tag, men det blev inte långvarigt. En timme senare får jag ett fyllesamtal av Lundin. :P Tack för den.
När ja va på väg å skulle åka till Rullsand på morgonen sen så startade inte bilen. batteriet helt dött. Duktig idiot.
Så fick Tompa va en räddande ängel å köra mig å Lisa :)
På Rullsand var det storm, och vi fick inte till vårt spel alls. Förlorade tre raka å åkte sura hem för att trösta oss med öl.

Festen blev mycket lyckad. Ca 30 pers fick det plats i tompas lägenhet.. Alla va glada och trevliga. Väl på krogen så dansades det mycket precis som det ska va. :)  Det bästa med att va så många är att vart man än går finns det folk man känner...man slipper gå och leta varandra efter att man varit på toa eller så :)

Trött och bakis tvingades jag ut till Rullsand en sista gång för att spela mixed imorse. Å herregud säger jag bara. Det var inga roliga matcher direkt :)
Men men.. kommer somna lätt ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0