så mycket jag tänkt skriva

Men när jag väl kommit hem har jag inte orkat, och nu har jag självklart glömt bort det.

Jag fick en inbjudan idag. En mindre rolig sådan. En inbjudan till folktandvården för att ta bort min visdomstand.
3100:-  Jag vägrar. Den får sitta där den sitter. Hur fan ska jag kunna betala den lixom?

Hade tänkt bowla med Kristin igår..  Eftersom hon tydligen aldrig bowlat i hela sitt liv. Jag förstår inte hur man missat något sånt. Men så va bowlinghallen stängd. Synd. Hade varit roligt. :) 

Spelade beach i helgen i Härnösand. Gick inte så bra. Åkte i kvarten mot Emilia å Sigrid. Tror dom ville vinna mer.

Trivs tokbra på jobbet. Blir så glad av alla gamlingar :)  Tänk va tråkigt jag skulle ha om jag inte får prata hela förmiddagarna :) Jag skulle ju spricka! :)

Ja. Roligare än så här blev det inte. Jag gör ju inget värt att skriva om. Var på Söderhjelmska och berggrenska förra veckan med Kristin och tog en öl. Trevligt inslag i vardagen måste jag säga :)    Men inte fan såg vi nå ögongodis inte. Jo kanske en eller två då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0