SM

Nu  var det ett tag sen igen å jag har säkert glömt bort det mesta. Jag har varit till Falkenberg på SM i beachvolleyboll, men tyvärr inte spelat nånting själv. Efetrsom Lisa inte fåttt så mycket poäng så letade jag som en tok för att hitta nån med mer poäng så jag skulle få spela SM.. det gick inte så bra.. men när klockan var 23.50 på natten för sista anmälan så anmälde jag mig med Frida, fast vi var typ säkra på att inte komma med..
Samma dag som vi skulle åka ner (Emilia och Sigrid skulle spela så jag tänkte att ja kunde ju ta en minisemester om inte annat) så ringde Lennart Larsson från förbundet å sa att vi blivit första reserver å om vi var på samlingen kanske vi kunde få spela. Ja visst sa vi. Båda hade tänkt åka ner ändå.

Efter en lång bilfärd så var vi framme i Träslövsläge, en mycket fin plats utanför Varberg, där vi skulle bo hos Sigrids släktingar. Ett mycket trevligt par med mysig dialekt. Dom bodde i värsta villan och vi fick två hela rum för oss själva. En varsin säng med lakan och allt fixat. Till å med en varsin liten handduk hade dom lagt fram. På morgonen hade dom fixat med frukost och grejer.

Efter en god natts sömn så var det dax för morgonmöte på stranden. Jag och Frida satt där och önskade att nån blivit sjuk. fast vi var inställda på att det inte skulle bli nått, men lite hopp hade man ju. Det blev inget spel för oss och bikinin åkte på.. :) Efter det var jag första glidare. Badade, solade och tittade på en hel del bra beach. :)  Helt underbart. Vädret var på topp hela helgen. Emilia och Sigrid slutade 3 i gruppen och spelade för det mesta väldigt  bra.  Dom fick en tuff grupp så dom ska vara nöjda.

Banketten på lördagen var väldigt trevlig, men kanske lite kort. Jag hade gärna fortsatt  kvällen ute nånstans..
Pratade massa tok med folk, och dansade alledeles för lite..  det var helt värdelös musik.
Annars hände väl inget särskilt så där.  Jag brände mig på en humla och svällde upp under armen. :S Inte skönt alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0