Skööön vinst! :)

Då har sverige äntligen inlett EM.. Med en vinst. Zlatan har äntligen kommit ur sin måltorka.
Ett par tankar som ja hade redan första halvlek:
* Zlatan, shit va stor han är. Man kan inte annat än gapa när han står bredvid motståndarna som når upp till naveln på honom :)
* Petter Hansson. Shit vilken match han gjorde. han slet som ett djur i första halvlek. Alltig klockrena brytningar och passningar. Att han sen gjorde 2-0 får bara mitt Söderhamnshjärta att pumpa ännu snabbare. Söderhamns stolthet som kommentatorn sa. Det där me bonnröta kan vi ju hoppa över. :P
* Sverige måste fan ha EMs snyggaste lag i år. När inte England spelar menar jag. Jag vet..  en väldigt tjejig observation. Men vafan. jag skulle gärna vara vattenbärare eller nått till det där laget.


Hoppas att dom hinner hämta sig till på lördag. dom såg väldigt trötta ut på slutet tycker jag.
Härligt att höra hela NordOst jubla med öppna balkonger och fönster!

AH JAG ÄR SÅ GLAD! :) 

Synd bara att ja inte hade nå sällskap här så ja va tvungen att äta upp alla chips själv. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0