Check

Idag vaknade jag kl 8 trots att jag var ledig och började med att skriva en lista på saker som ska göras. Telefonsamtal som ska ringas och så. Har faktiskt checkat av mer än halva!

Sen var jag på World Class.. tränade lite ben.
Skulle sola efteråt, men så säger tjejen:  -"Din bindningstid har gått ut, så då försvinner alla såna förmåner. Du får fortfarande sola här, men då kostar det 30 kr"
-"Jaha! Men Vaddå.. jag betalar ju ändå samma summa varje månad?!"
- "Ja men så är reglerna. "
- "Så skulle jag vilja säga upp mitt kort nu"
- " Men du kan ju binda upp dig ett år till annars!"
- "Nej tack jag vill säga upp det."

Det gäller att visa vart skåpet ska stå. Inte F*n tänker jag betala 350 kr månaden där om det är såna där regler. Solar jag en gång i månaden så har ja ju ändå tjänat in 50 kr på att ha kortet där.. men nu försvann det.

Tränade lite beach me Lisa å boysen.. å så gick jag till Kristin och såg så som i himmelen. Drack 3 festis alldeles själv.. å åt popcorn. Mys. Försökte även få en massage men där var det stop. Suck. När ska nån massera mig då?!

Kommentarer
Postat av: Eken

hehe.. Nä massage är inte lätt å få inte. :P

2008-03-26 @ 08:42:16
URL: http://ekens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0