En bra dag

Det är så skönt när man kan sammanfatta en dag och va helt nöjd.

Hade sovmorgon.. jobbade 12-16. Blev hämtad av eken, och sparade därmed in 14 kr på mitt busskort. Viktigt :)
Åkte till Valbo och köpte en vårjacka. Utan att några pengar försvann från mitt konto. Hade ett presentkort på intersport som jag haft i ett år nu utan att hitta nått!
Handlade mat: kyckling me potatissallad, fetaost, tomat och gurka. Åkte hem till "oss" och åt. Jag bor nämligen hos Ek den här veckan. Vid 18 tog jag mig ii kragen å åkte och gymmade. Körde lite spänst, men fyllde i me mage å rygg eftersom det gick lite fort. Duschade snabbt å sen gick jag till Kristin.
Satt på Interpool och drack en ramlösa och såg hockey och lite fotboll.. Sen gick vi ner och hälsade på på Mc Gills.
Sen blev det McDonalds för lilla hungriga Kristin. Min mage var redan proppfull så jag tittade på.
Nu är ja hemma å dricker en kopp te och kikar lite på internet.

I helgen var jag med och spelade match me brudarna. Sista matchen för säsongen. Segern satt långt inne, men med 15-13 i avgörande set vann vi! :)  Sen blev det party. Jag hade bestämt innan att ja inte skulle med ut..så ja tog nått glas vin bara. Varannan vatten! ;)
Shit vilket fylleslag det blev!!  Det va jäkligt kul faktikst. Mindre kul slut på festen då folk spydde på grannarnas uteplats. Tycker synd om Lisa som fick torka upp allt. Å kanske Anders. :)
halv ett var jag hemma, men satt på toagolvet och torkade spyor ett bra tag.

Sett två grymt bra filmer..  se http://andersasp.blogspot.com för bättre resume :)

Nu är det sovdax..  jobba tidigt imorron.

Kommentarer
Postat av: Eken

Låter som en skitbra början på veckan helt enkelt. =)

2008-03-12 @ 10:46:04
URL: http://ekens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0