Typiskt

Då har man tagit ett beslut då. Idag åker jag hem. Jag har dock lovat alla att jag kommer tillbaka om dom hittar ett bra jobb till mig! :)

Det jag är mest less på här är vädret! På tre månader har det varit ca 4 soldagar. Sen har det regnat eller snöat konstant. Å då skojar jag inte. Tydligen så är regnvädret extremt även för att vara Förde.
Bild från min balkong för nån vecka sen:
  klicka för större

Men bara för att jag ska åka idag.. så är det strålande sol och helt underbart ute!
Bild från min balkong idag:

image94

Är det inte typiskt så säg!

Hotlinen fungerade för övrigt inte igår.. Så jag trodde att jag skulle gå miste om Sätras match. Men icke. Peter var en räddare i nöden och hade dator med sig. Med mobilt bredband OCH WEBCAM!  Det va hur kul som helst att se! :)  Väldgt hackigt men ändå. Poängen skrev han oxå. Å typ.. Mirre blockpoäng. Kristin anfallspoäng. Maria Servees. Nu byter han ut ELIN. Haha mycket inlevelsefullt och MYCKET bättre än jävla kalla Hotline!
Fick tyvärr se ner i golvet medan han delade ut bästa spelare. Grattis Sofi!


Kommentarer
Postat av: Eken

SHIIIIIT vicken utsikt!! Fan va vackert! :)
Fast vi är glada att du kommer hem. :)

2008-03-03 @ 10:58:44
Postat av: Kristin

Haha sicken klippa Peter är:-)

2008-03-03 @ 15:57:59
Postat av: Sofi

Tack! Det gjorde inget att du inget såg, det var inte rätt person som fick priset. Men så här två dagar efteråt börjar det så smått kännas bra att någon tyckte det i alla fall.

Måste hålla med föregående om utsikten. My God! Om du är där i sommar kommar jag och hälsar på!

Vi ses i helgen har jag förstått - kul!

2008-03-04 @ 07:49:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0