Vänner

Det är svårt det där med vänner. Jag förstår inte. Vissa får man verkligen alltid höra av sig till själv om nått ska hända. Man kan fråga massvis me gånger om dom vill hitta på nått.. men får alltid nej. Alltid nå annat att göra. Sen hör dom av sig å då är det självklart att man själv ska vara tillgänglig.
När jag skriver det så här svart på vitt undrar man ju om de är vänner egentligen. Jag kanske bara tror det. Men ändå. Det borde va så. Äh.
Skönt att andra är mer intresserade å vill hitta på saker ::)

Förvirrad jag.

Kommentarer
Postat av: Cissie

Jag vet hur det är. Just nu har jag typ 0 socialtliv. Jobbar heela tiden och när jag inte jobbar så sover jag. Nu i maj är jag uppe i 175h (securitas) + bingon!!! Helt sjukt. Men jag längtar till lönen i juni . Jag hör av mig när jag är ledig, typ 2012 eller så ;-) kram

2008-05-15 @ 17:55:28
URL: http://cissie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0