Djurgården-Brynäs

Efter att ha sett X antal serier på datorn bestämde jag mig för att jag måste röra på mig idag. Reste mig ur sängen och.. DET SNÖAR!  Satte mig fort vid datorn och tänkte att Nu GÅR det ju faktiskt inte att springa.
Efter en halvtimme kände jag att det kliade i kroppen igen och jag tittade ut.
Massvis med snö på marken. Snön faller fortfarande. Det går faktiskt inte att springa nu! Jag kommer bli sjuk, eller så halkar jag, eller så...
Slog nästan mig själv i huvudet för att jag försöker komma med så mycket undanflykter..  Laddade MP3-spelaren med massa norsk musik som jag saknat, och tog på mig massa kläder. Å så var jag på väg.
Det blev exakt 30 min. Rätt lagom. Trött blev jag iaf. Gjorde några situps och stretchade ordentligt, duschade varmt.

Nu sitter jag här och mår riktigt bra! Letar nån som vill gå och se Djurgården-Brynäs idag men verkar inte få napp. Går nog själv tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0