Oslobo

Jag hade en plan. Jag skulle på intervju 10.00 på TopTemp i Oslo för en sportbutik. Jag skulle få jobbet, och eftersom jag delar 27 kvadrat med min syster och hennes kompis skulle jag ta ett flyg till Förde och vara där en vecka tills jag började på sportbutiken den 1 dec.
Det var planen
Istället var jag på intervjun kl 10 i Oslo, och dom berättade att sportbutiken redan var tillsatt. Istället fick jag jobb på GlasMagasinet. Ett stort varuhus mitt i stan.. Uppbyggt som NK i Sthlm. Jag är på presentavdelningen och har hand om svindyra prydnadssaker och porslin. Som gjort för att tappas i golvet :)
Istället för att börja den 1 dec fick jag börja på en gång. Dom nästan slängde mig på en trikk och kl 11 var jag på mitt nya jobb. Så nu har jag jobbat 2 dagar. Inte jättebra lön men verkar som att jag får jobba mer än heltid iallafall så det blir kanske lite pengar ändå.

Har jobb till 31 dec nu.. sen får vi väl se vad det blir. Fortsätter väl leta. :)

Kommentarer
Postat av: Eken

Fatta va arbetserfarenhet du kommer ha snart :-D

Jobbar på slakteri, mataffär och nu porslinsaffär.

Finns säkert nån porrbutik du kan ta anställning i härnäst ;-)

2008-11-25 @ 20:11:53
URL: http://ekens.blogg.se/
Postat av: Petra

Ja jag skulle ju kunna mer om varorna där än där jag jobbar nu iaf....

2008-11-25 @ 22:44:42
URL: http://pbjelke.blogg.se/
Postat av: Exet

Sluta skryt!

2008-11-26 @ 21:04:38
Postat av: Cissie

Hahha porrbutik skulle vara ngt! :-)

Ta dte försikt med all dyr porslin!!! Kan ju lova att jag hade varit snabb med att slänga ngt i golvet... Men det går säkert bra för dig.

kram

2008-11-27 @ 13:11:49
URL: http://cissie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0