I'm sorry!

Jag är verkligen off när det gäller skrivandet nu, ska försöka skärpa mig!
Veckorna bara flyger fram, det är måndag och så blinkar man så är det torsdag kväll helt plötsligt! Nu har vi bara tre veckor kvar här i Förde.. Det känns overkligt!

Vi har fortfarande inte fått nått jobb, så vi vet inte vad vi ska göra eller vart vi ska ta vägen än.

Helgen har varit lugn men känts lång ändå.. Jag följde med Hayley och hennes tjejgäng på Pikant i fredags. Det va trevligt, men jag drack cola och körde hem vid 1 tiden eftersom vi skulle jobba lördag med.
Jobbade 7-11 på lördag, handlade, solade solarium och åkte hem och sov lite middag. Sen tog ja med familjen (Malin, Hanna å Sofia)  på Volleybollmatch! :) 
Hanna frågade 1000 frågor om regler och grejer och jag insåg att det va väldigt länge sen jag spelade inomhus. :)
Dom förlorade Fördekillarna så det var lite synd, men shit vilken stämning på läktaren! 1158 st i publiken och alla skrek och härjade!

Efter matchen åkte vi hem och slappade och såg film. Åt lite god mat och så.

Söndag var jag trött som tusan och förkyld..  Gjorde inte mycket fram till vid 18 när Kjetil, min nya vän kom och hämtade mig för en guidad tur i Bygstad. Tyvärr var det kolsvart när vi kom dit så man såg inte så mycket.,. men hittade på nånting iallafall! Köpte me mig kladdkaka och cola på vägen hem..såå gott! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0