Fest å bakissöndag

Igår var det fest som planerat. Det som inte riktigt blev som planerat var att vi hamnade här hemma bara.. Satt 5 tjejer å kacklade å sen kom Hayley och Eivind ner senare. Hayley skulle absolut inte ut.. bara dricka en öl. Det blev inte riktigt så :)  Hon följde med ut å vi dansade som tokar hela kvällen.
Ingelin, Linda, Inge å Ida dök upp sent på festen oxå. Riktigt roligt att träffa Icamänniskorna :)

Blev lite prat me Hanna fram till 4 på natten..sen var det dax att sova.

Vaknade HALV 8 å kunde inte somna om. Tre och en halv timmes sömn. Förstår inte varför jag inte kan sova dagen efter. Men men. Hörde att det var full rulle uppe hos barnen så jag gick upp och myste lite med dom.
Det har varit strålande sol 2 dagar i rad, så idag i bakistöcknet drog vi på oss bikini å låg ute i solen och läste och vilade.
Hur skönt som helst!

Sen kom vi fram till att vi måste fjällvandra lite. Det var ett ganska korkat förslag egentligen. jag började pusta och stöna redan vid foten på fjället. Man har INTE den bästa konditionen dagen efter en fest kan jag berätta.
Ca 2 timmar tog det att komma upp till toppen. Sista biten blev lite klättring. :)  Sen tog det ungefär en timme ned oxå. Men det är ju helt klart TOKSKÖNT att ha gjort det nu. Sofia var inte med idag å tyckte att vi skulle göra det igen nästa helg. VI FÅR VÄL SE. (troligen inte)
Vi hade med oss hundarna och fick lite fina bilder som jag ska lägga ut senare när Hanna får sin sladd till kameran.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0