Vecka 3 i Førde

Jaa....en väldigt händelselös vecka måste jag säga..

Måndag jobbade vi 06.30-14.30 bara..  Tränade på gym och sen åkte vi hem och slappade.
Tisdag Övertid till 18...Äta och sova. :)
Onsdag fick jag övertid på finstyck avdelningen.. packade kött på ett band..  Inte särskilt jobbigt. :) Slutade kl 20..  Det första 13 timmarspasset.
Torsdag övertid på ull till 18.30... helt slut nu. Trodde aldrig att jag skulle orka med fredagen! Börjar bl förkyld oxå så vi stannade till på hälsokost för att köpa dunderkur. Har ju inte råd att va sjuk direkt.
Fredagen kändes hur lång som helst fast den va kort..  tittade på klockan var 5e minut och trodde det gått 30 min. :S
Slutade klippa kl 14 men sen fick vi uppdraget att fredagsstäda, så vi var kvar till 15. Kom hem, sov middag och var lite barnvakt. 
Lördag jobbade jag på ICA och satt i kassan. Ångrade dagen innan att jag tagit på mig det, men det va lätt värt det!! Kul att träffa alla oxå.  Tiden gick jättefort och jag började inte förrän 11 så jag fick ju ändå sova ut på morgonen.
Vid 18 kom Malin och hämtade mig och vi började avväga fördelar och nackdelar me fest. Terje och co tjatade med ett sms eller samtal i timmen hela dagen så. :)  Gratis sprit lockade och vi kom hem och berättade för Sofia och Hanna vad som erbjöds. Inte heller dom kunde säga nej till det, trots att dom sagt hela veckan att det absolut inte ska bli fest!  (Det har iofs jag med)
Gjorde oss iordning och Johann hämtade oss och körde till Marius underbara lägenhet. Mitt i stan dessutom.


Sammanfattning av kvällen utan att hänga ut någon. :)
Nån ramlade pladask  med näsan före på krogen och låg orörlig ett tag. Men ingen fara nu. :)
Nån förlorade 300 kr i ett vad
Nån fick med sig en kille hem
Nån letade på Førdes alla 3 krogar efter ett ragg
Nån tappade ut en godispåse mitt i vägen på väg hemåt
3 av 4 liftade me två 20 åriga killar hem.
Nån spillde ut rödvin i Marius beiga soffa






Söndag idag igen då och vi har slappat mest.. Kollat på Bridget Jones dagbok, Varg och Wall E :)

Kört hem en viss kille, handlat godis och sen gick jag och Hanna upp på fjället för att väga upp lite allt onyttigt. Var dyngsur av svett när jag kom tillbaka.. hela uppförsdelen var jag ohälsosamt anfådd. Måste sluta med det här drickandet! :)

Kommentarer
Postat av: Eken

Hum... En"viss" kille? Spill it!!!!

2008-09-22 @ 08:30:26
URL: http://ekens.blogg.se/
Postat av: Sofi

Är det så att man ska översätta "nån" till Petra i samtliga fall eller bara de flesta? :-)

2008-09-22 @ 20:03:36
Postat av: Anonym

Är det så att man ska översätta "nån" till Petra i samtliga fall eller bara de flesta? :-)

2008-09-22 @ 20:04:13
Postat av: Petra

Neeej neeej, vad tror ni om mig! :P bara 2 st som är jag ju :)

2008-09-23 @ 15:28:16
Postat av: Cissie

Hahah, låter som ni har det toppen! Vilka 2 "nån" är du då?? ;-)

2008-09-24 @ 13:28:17
URL: http://cissie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0