Wiho!

Idag har jag gjort nått som jag inte fick chans att göra förra säsongen.. Jag har jobbat på slakteriet en lördag, å det kan inte bli bättre!
244:- i timmen hela dagen..  jobbade 7.30-13.Plus Gratis frukost i kantinan! :)

Brynäs vann idag med, nu leder dom serien! :) Underbar syn i tabellen. Bara att hålla i nu! :)

Jag är barnvakt. Kaya är i scottland me mamman så det är bara lilla Rosy 2 år hemma. Hennes favoritmening för tillfället är "Petla har ikkje peiling." Typ Petra har ingen aning, fattar ingenting
Idag när hon kom till sin farmor var det första hon sa just det, :)

När hon kom hem och jag kom och sa hej sprang hon emot mig, log som en sol, kastade sig upp i famnen å kramade hårt och länge. Finns det nå underbarare än barn?
Har ätit kvällsfika, bytt till pyjamas, borstat tänderna å lagt henne nu utan problem :)


Kommentarer
Postat av: Sofi

Petla har ikke peiling!

Man måste bara älska det norska språket.

Ha de!

2008-09-28 @ 23:38:20
Postat av: Cissie

Det är härligt med snälla barn :-) Så länge man kan lämna bort dem är det helt underbart!

Nu har jag updaterat ordentligt!! Så nu är det bara att läsa och förundras, haha

2008-09-29 @ 18:28:11
URL: http://cissie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0