Godmorgon! 7 dagar kvar...

Då var man äntligen tillbaka i Förde och min egna arbetsplats. Det känns väldigt skönt kan jag säga. Gubbarna erbjöd sig direkt att byta fläktrem på bilen.. men efter 2 timmars jobb insåg dom att det inte gick. Fläktremmen jag köpt är för kort, troligen för att nån satt in en annan generator än det ska vara i den. Men så erbjöd dom sig att byta till sommardäck om jag tog med däcken i helgen. Dom är så söta :)

Har drömt massa tok inatt.. men känner mig ganska utvilad ändå. Ringde runt till halva telefonboken igår för att jag kände mig så ensam, men det va ingen som svarade. Inte ens mamma och pappa. Malin är hos pojkvännen som vanligt.

Jag och Malin var iväg till beachplanerna igår. Fortfarande inget nät uppe :(  Men vi löste det så fint ändå och låtsades att det var ett nät där. Självförtroende höjare! :)
Om en vecka åker vi till Turkiet!!!!

Kommentarer
Postat av: Malin

hehe, det är ett fem år gammalt kort. Men det är från när jag cyklade in i fiskelinan på stan du vet??!

2009-04-18 @ 16:23:05
URL: http://strandlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0