Jobblördag

Idag har jag  jobbat mellan 7 och 13.. Fick starta upp alldeles själv så jag blev lite nervös. Men det gick finfint det :)

Precis när jag satte mig i bilen och skulle åka hem ringde Ingelin och undrade om jag kunde ta med hennes väska som hon hade uppe på flygplatsen. Visst! sa jag och gick in och hämtade den. Det var en stor koffert som tog nästan hela baksätet på min lilla fiesta. Hann precis sätta mig i bilen igen så kommer ett gammalt par och vinkar att jag ska veva ner rutan. Dom har hamnat på fel flyg, och undrar om dom kan få åka med mig ner till Förde, så skulle dom få hämtning där. Lite skeptisk till hur dom ska få plats säger jag att jaa det kan ni få!

Så, dom tränger in sig i bilen och så åker vi.
Lämnar av väskan, och sen släpper jag av det gamla paret på stan. Bara det att när gubben ska gå ur bilen så lossnar handtaget. Han blir helt till sig och ber om ursäkt 10 ggr och sen ger han mig mig pengar.  Tar emot efter många protester och så är man 300 kr rikare. För att ha kört en sträcka jag ändå skulle köra från jobbet. :)
Ibland har man tur.

En bild från jobbet :)


Kommentarer
Postat av: Eken

HAHA! Dig händer det alltid grejjer som sagt ;-)

2009-04-19 @ 08:43:12
URL: http://ekens.blogg.se/
Postat av: Cissi

Du är allt bra snäll du :-)

Fina omgivningar på jobbet ser jag! Lite annat än här utanför ericsson-fabriken. Kram kram //Cissi

2009-04-20 @ 22:20:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0