Sandane

Efter en skitdag är jag äntligen på hotellet i Sandane och har fått mat i magen.
Bilen bara dog på vägen hit, som tur var när jag hade typ 500 meter kvar bara. Dom söta avinorkillarna hämtade upp bilen och kom fram till att min generator är paj. Fast förhoppningsvis bara relät.... så då blir  det ganska billigt iaf. Problemet är ju att jag är mitt ute i ingenstans och inget biltema i närheten...

Här kommer lite kort från omgivningarna. Fast inte ens solen kunde göra mig på bättre humör. Inte kebabtallriken heller, för norskar kan inte göra kebab. INGEN RÖD SÅS... är det tillåtet?! Inte var det kebabkött heller. Det var bara köttbitar..med vitlökssmak.



Kommentarer
Postat av: Eken

Det ser ju iallafall onekligen ut som att du har det bra därborta. Riktigt vackert :-)

2009-04-15 @ 13:59:53
URL: http://ekens.blogg.se/
Postat av: Tonårsliv by Leonora - Sälja eller köpa sexleksaker?

Hoppas du får en härlig dag :)

allt väl?

2009-04-15 @ 14:04:36
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack vännen! Du är så snäll!

Skönt att vara hemma i Sverige?

2009-04-15 @ 15:48:27
Postat av: Cissi

Det var ju väldigt fint iaf :-)

Fyi; jag äter min kebab med BARA vit sås mumma //Cissi

2009-04-20 @ 22:23:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0