Spådam



Jag och mamma var till en spådam i måndags :)
Ett ryck vi fick bara, och det fanns en i Kilafors som mamma kände till.
Tycker att det är kul vilka spridda reaktioner man fått från folk, och man kan gissa redan innan vilka som tycker att man är dum i huvudet som lägger pengar på nått sånt. :)

Jaa..  Jag har ju inte lust att berätta för alla vad hon sa :)  Lite personligt. Men i stora drag ska jag bli kär ganska snart. Och så är det barn på väg om 2 år eller så. Nån som var intresserad av mig nu skulle bli svartsjuk och visa en mörkare sida hos sig själv.
Och så såg hon att jag skulle ut och roa mig med några vänner i helgen, och att en av mina väninnor  inte mådde så bra. Hon skulle behöva min hjälp, speciellt när det blev alkohol inblandat.
Jaa..  hon sa massa. Mycket som man skulle kunna säga till vem som helst. Men några detaljer som jag verkligen ska kolla upp om dom kommer stämma :)
Får väl se :)


Kommentarer
Postat av: Carin

Oj!! Det var vågat, jag skulle aldrig gå o spå mig! läskigt ju!

Längtar tills i morgon:)

Kraam

2009-04-09 @ 10:23:12
Postat av: Kristian

Hei!

Jag ville bara beretta förr deg at jag har ordnat en link til din blogg på min. Den finns nederst i venster kolonne



God Påska!



(Jättebra svensknorsk eller hur?)

2009-04-09 @ 12:09:02
URL: http://hjortefot.vgb.no
Postat av: Cissi

Spännande! Får väl se om det stämmer in sedan ;-)

Trevligt med fikan igår! Måste få till ngt snart igen. Men då krävs väl att vi båda slutar jobba?! Kram //Cissi

2009-04-11 @ 03:47:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0