Blåturen

Då har jag varit på min första blåtur! :)

Vi samlades på bussstationen där flygplatschefen kom och hämtade upp med buss. Så körde vi en stund tills vi kom till Gocartbanan! :)  Det ÖSREGNADE ute men alla var på väldigt bra humör ändå! :)

Vi blev uppdelade i lag på tre st.. så skulle varje medlem i laget köra runt i 20 minuter.
Jag var inte så bra på det där tror jag. Men jag körde iaf om en annan. Mitt lag kom 5a av 9 eller nått sånt så det är väl godkänt tycker jag!

Sen var det bara att få av de blöta kläderna, och på med partyklädseln! Sen blev det till att komma ikapp med ölen.. jag körde ju sist så jag fick vänta med att dricka.
Sen var det till att hoppa in i bussen igen och ned till Peppes för att äta pizza och dricka mer öl :)

Sen var det utgång för hela slanten och alla var med! :)

jag sladdar mig genom svängen

Vinnaren! :)

På peppes

Det finns så många bilder, men jag hinner inte ladda upp fler. Nu ska jag hem och sova innan det är dax för det andra passet idag! :)

 


Kommentarer
Postat av: Cissi

åå vad kul med gocart!

att inte vi har något sådant hmpf

Jobba inte ihjäl dig nu.

kram // Cissi

2009-09-07 @ 21:28:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0