Då var man 25 då

Tur att jag har en rullator stående i källaren utifall benen skulle svika mig snart. :)

Hade en helt okej födelsedag.. Även fast jag jobbade hela dagen. Karianne bakade morotskaka och chokladbullar till mig. Jättegoda! :)

Kändes inte ens konstigt att inte få nå presenter iår. Får ju några när jag kommer hem istället.
Tack så mycket för alla hälsningar på sms och facebook!

Ikväll är det jobb.. Men sen  är det LEDIG HELG!! :) Så skönt! Då ska jag ha den första upplagan av Petras 25årsfest. Uppföljaren blir i Gävle sen nästa helg förhoppningsvis! :)


Kommentarer
Postat av: Sofi

Grattis!

Närmare 30 än 20 - det känns väl bra!?



Hoppas det blir nå beach här i helgen.

2009-08-07 @ 20:45:59
Postat av: Anonym

Det säger bara svisch så är du 26 ;-) urk Kom precis på att jag snart fyller 27 !!!! hur gammalt är inte det?! hehe

Är du i Gävle den 14e?? på fredagen. Förhoppningsvis så ser det ut som att jag är ledig då :-) Vore så skoj att ses en sväng. Jag är iaf ledig ons tors- men självklart inte lör sön hmpf kram

2009-08-07 @ 22:49:37
Postat av: Cissi

Varför försvann mitt namn på inlägget??? :-(

CISSI :-)

2009-08-07 @ 22:50:17
Postat av: Petra

Sofi: Nej det känns inte bra!



Cissi: Fredag den 14 ska vi nog kunna ordna! :)

2009-08-08 @ 13:04:00
URL: http://pbjelke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0