"Eg elsker Petra!"

Dagarna går fortare än fortast och snart är det dax för hemresa! :)

Helgens 25årsfirande blev väldigt lyckat tycker jag.. Firade med gamla och nya vänner. Lyckades med att få ett blåöga bara utan att veta hur. Det var lite ångestframkallande på söndagen. Men men, nu är det nästan helt borta. (Både ångesten och blåögat)

Idag var det dax för det första TIDIGA passet på jobbet sen i juni. Gå upp 4 och vara på jobbet kvart över 5. Var nog lite stressad på natten för jag vaknade flera ggr och trodde att ja försovit mig.
Men det gick bra.. även fast  jag inte var hemma förrän vid 1 pga förseningar på flyget.
Åkte hem och sov lite.. sen kände jag att jag behövde lite sällskap så jag åkte till Familjen Fonn.
Där fick jag all kärlek jag behövde :) Båda barnen var riktigt gossjuka och skulle pussas och kramas. Å så sa Rosy att hon "elskade Petra!"

Hon älskar iofs det mesta just nu. Typ skalbaggar och sånt. Men ändå. Det värmde gott! :)
Så fick jag en burk nykokt blåbärssylt.. otroligt god var den!
Tvingade även mig upp på solheim..  tror det tog över en timme den här gången. Gick hur segt som helst! :(
Men men...skööönt i kroppen nu när jag är nyduschad och fått i mig lite sallad.





Kommentarer
Postat av: Evelina

Förlåt Petra, jag är dålig på att läsa din blogg. Ska försöka bättra mig :) Och då ska jag även kommentera! :D Men om du läser från Norge, så står det aldrig från var.. konstigt.. Den kanske inte funkar korrekt min statistik mätare :D Kram kram

2009-08-12 @ 08:58:46
URL: http://schme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0