fortsättningen på ferien.

Ja, jag försöker ta vid där jag slutade. Har redan glömt bort massa känns det som.

Efter den extremt trevliga kräftkvällen hos Cissi sov jag gott med hennes hund i soffan. Myspys. :)
Sen upp tidigt och drog till staden för lunch och lite shopping med Kristin. Var båda väldigt otaggade för att shoppa så vi gick hem till henne ganska tidigt för att ladda inför kvällens fest.

Festen var helt okej.. nästan nyktert och jag var väldigt trött. Men såg ändå fram emot att gå på Heartbreak och skaka lite rumpa. Så blev det dock INTE eftersom det var gigantisk kö. Vi gav upp och gick hem istället.



Söndag morgon tog jag tåget till Bollnäs för att äta jättegod morotslasagne och äppelpaj hos pappa och Ingela. Sen tog jag husbilen med mig och körde hem till mamma och sov där en natt till.
Måndag blev det en shoppingtur till Gävle med mamma. Hittade en hel del. Mamma köpte ett regnset till mig som jag fick välja ut själv. Kan behövas när man bor i regniga Förde :) Kvällen fick jag äntligen slappa lite medan mamma var på bilbingo. 
Tisdag var det dax för en tur och retur till Gävle för att tappa blod. Järnnivån hade höjts från 199 till 235 den här gången. Normalvärde 8-80 för en tjej. :) Gick bättre den här gången, och hade en jättemysig sköterska som pratade om allt mellan himmel och jord för att distrahera mig.
När jag kom hem bjöd mormor mig, mamma och mammas nya gubbe på Albertina. Det var VÄLDIGT gott! :) Laxtallrik ofcourse.
Onsdag blev det en lunch med sötaste Hanna på furan innan jag var tvungen att ta monstret till husbil och köra till Gävle. Handlade med Asp och Ludvig inför Ålandsresan och sen sov jag hos Kristin. Såååå...  torsdag morgon AVRESA ÅLAND!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0