Norge-Sverige 2-1...

Skarlund/Spinnagr vann mot Brinkborg/Gunnarsson idag. Fan. Jag som gillar att mobba norskarna. :) fast jag gillar ju det norska laget med så det hade kunnat vara värre :)

Igår fick vi vår första inneboende till huset. Moa. Riktigt kul att ha henne här!

För övrigt så har jag tagit sånt där cellprov nu. har skjutit upp det länge.. Men det var fort över. Kändes bara lite. Men bara tanken att dom knipsar av nått där inne är ju läskig!!
Så om en vecka får jag reda på om jag har cancer. Inget jag funderat på innan men nu blev jag ju nervös. :)

Jobbhelg.. men vad gör det när man har en BLÅTUR att se fram emot.

Blåtur
Fra Wikipedia, den frie encyklopedi
En blåtur er en gammel tradisjon med opphav i uttrykket å dra på tur (ut) «i det blå».
Der blåturer arrangeres er det gjerne et populært tiltak. Det er først og fremst bedrifter, lag og foreninger som benytter seg av blåturer, som helst arrangeres i månedene mai-juni eller som et alternativ til julebord.
En blåtur er en overraskelsestur ut i det ukjente. Deltakerne skal ikke ha kjennskap til bestemmelsesstedet og opplegget rundt turen


Malin bjöd på kinamat igår och här är min fortune som jag fick:


Kommentarer
Postat av: Cissi

Åå spännande! Undrar vad som händer då?! :-)

kram

2009-08-28 @ 22:10:10
Postat av: Soffling

Hahahahahahaha

2009-08-29 @ 13:26:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0