Håll i hatten!

Lilltjejen ville visst komma tidigt.. å det är väl inte så konstigt. Det var en HAN! :) Hur kul kan det vara att bli kallad tjej i flera månader.. Han ville visst komma ut och visa vem han var :)

Malin är mycket seg med sms (vilket inte är så konstigt efter den prestationen) så jag sitter här med telefonen i handen hela dagen för att få uppdateringar. Mamma Malin är "jävligt öm och trött", och pojken utan namn (eftersom bara tjejnamn planerats) är liten men mår bra! :)

UPD:

Dom har sagt att dom kanske måste ligga där två veckor.. vilket är jättetråkigt eftersom ingen annan än pappan får komma på besök nu i influnsatider! :( Han rapporteras vara "världens sötaste". :)

Kommentarer
Postat av: sara lindberg

vad underbart! jag tycker ungen ska heta philibert. det vill jag döpa min framtida son till, men jag är generös och kan tänkas låta malin ta det! (egentliga orsaken är att greg vägrar döpa sitt barn till det, men har lovat att om 100 år ska vi ha en hund som ska få heta så) det ska uttalas "fillibääärrr" med franskt(skånskt)r på slutet. om hon ser filmen som är baserad på anna gavaldas bok två är mindre ensamt (tror jag den heter. på franska ensemble c´est tout) så kommer hon också vilja ha en liten phille hemma:)

2009-12-03 @ 16:45:45
Postat av: Anonym

Som nybliven moster sätter jag mig emot det namnet :P Vill helst att han inte ska bli mobbad. Det räcker att han är norsk! :P

2009-12-03 @ 17:01:06
URL: http://pbjelke.blogg.se/
Postat av: Malin

Haha, tack för förslaget Sara. Läste det dock lite sent då jag faktiskt tror att vi har kommit fram till ett namn :) Men den karamellen suger vi på lite till... :P

2009-12-05 @ 08:42:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0