high above

Eftersom jag är lite tidsoptimist fick jag inte så mycket sömn inatt..
Tur att jag sov lite middag igår efter jobb. :)

Vaknade vid 14.. tränade, shoppade julklappar och sen åkte jag runt och lekte jultomte. :)
Köpte två söta halsband till mina favoritbarn, och så hemlispaket till Malin (eftersom hon läser)
Moa har jag redan haft lilla julafton med, och hon fick en cool mjölkskummare och en väska som hon blivit kär i.
Jag fick en jättefin och bra korthållare.. och världens skönaste vantar som jag önskat mig :)

Kl 8 var jag äntligen färdig med maten, och det blev en snabb mysmiddag med Moa.
Sen iväg till M för att dricka varm choklad och se på film. Såg Inglorious Basterds. Gillade den starkt!
Typisk Tarantino-film :)

Vid 00.15 kom jag hem.. och då var det dax att börja packa :)
Vet inte riktigt vad jag har med mig måste jag erkänna. Har säkert glömt nått. Skulle ha väldigt lite grejer med mig tänkte jag.. men det blev ändå 18 kg. Hur går det till?? :)

Fick sitta fram med piloterna i planet. Strålande sol och molnfritt. Sjukt fint med alla fjäll och vatten. :) Däruppe är det snö överallt.. så fick riktig julkänsla! Riktigt roliga piloter med :)  Det var roliga 50 minuter!  Jag är en riktig heldiggris. Haha. (Svensk översättning typ..  lyckligt lottad)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0