bye bye förkylning

Nu har jag äntligen haft 2 dagar ledigt och vilat ut mig efter den intensiva förra veckan. Måndag låg jag och Malin i soffan hela dagen. Orkade verkligen ingenting! Eller jag blev lite rastlös på kvällen.. SUPRISE! :)
Men tisdag var det strålande sol och vi tog bilen för att gå upp på vad vi trodde var ett fjäll. Hade sett en vi känner gå upp där när han skulle på tur så..  Spännande med nå nytt tänkte vi. Det blev inget fjäll. Men vi kom ganska högt upp iaf... sen gick vi vid en sjö ganska länge och det va jättefint.
Har träningsvärk i hela kroppen nu av nån anledning :) Trodde jag skulle förvärrat min hosta med den långa branta promenaden.. men vaknade upp å kände mig helt frisk idag! :)





Kommentarer
Postat av: Cissie

Vilken bergsklättrare!!! :-)

2009-02-05 @ 00:03:42
Postat av: Petra

haha ja eller hur! Upp gick det bra.. men på vägen ner var det värre :) trodde jag kunde "surfa" ner jag...

2009-02-05 @ 05:39:19
URL: http://pbjelke.blogg.se/
Postat av: Carin

Läckra bilder!!! :) Haha det var medningen.. :)

2009-02-05 @ 11:44:05
Postat av: Carin

meningen*

2009-02-05 @ 11:45:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0