Jag var på sånt dåligt humör

... Men så hälsade jag på Kaya och Rosy, å så åt jag choklad. Så nu är det bra igen!

Idag har jag suttit över 2 timmar hos doktorn för att upptäcka att inget är fel på mig. Det måste vara så att jag inbillar mig att luftstrupen blir en millimeter bred på kvällarna och när jag anstränger mig. Det är synd att det pipande ljudet (självklart) inte var där när jag var hos doktorn.
Men men.. fick en inhalator iallafall utifall. Jag gillar när dom skriver ut medicin fast dom inte vet vad som är fel. Eller inte!
Får väl se om jag använder den nästa gång jag inte kan andas eller om jag är för stolt. Iofs kostade den pengar....

Jobb  imorron! Tjoho!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0