Min allra första favoritlåt

Jag kommer inte ihåg mycket från när jag var liten. Skrämmande lite faktiskt. Men den första favoritlåten jag kan minnas är Allting kan gå i tu av Björn Afzelius... har ingen aning om vilken ålder det här kan ha varit.. men kanske..  6?
Så gissa om jag blev glad när jag satte mig i bilen 04.45 imorse. Det är kallt och mörkt och det är snöblandat regn. Å så helt plötsligt kommer den låten. På norsk radio dessutom. :) Där satt jag och sjöng med för fulla muggar och smilade alla 22 km till jobbet!

delar med mig till er utifall nån skulle bli lika glad :)


Kommentarer
Postat av: Eken

Värstaste guldlåten juh!! :-D

2009-02-18 @ 12:54:41
URL: http://ekens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0