Semla

Åh.. sitter här och väntar på att hockeyn ska börja och överallt ser jag bilder på semlor. Jag älskar semlor!!!
Jag vill vill vill vill ha en semla nu!!
Jag vill köpa hem en kartong med semlor från Tempo och äta upp båda bara för att man inte kan slänga den andra.

Här finns det nått som heter F a s t e l a v e n s b o l l e r. Det är INTE samma sak. Även om man kan tro det på utseendet. Dom stoppar i hallonsylt i den!!! Eller vaniljkräm. INTE SAMMA SAK!
Börjar bli smått frustrerad här.
Jag ska ta av mig tröjan och se mig i spegeln så blir det nog bättre. Jag har nämligen en bebismage. Tror att det kan vara så att jag sympatiserar så mycket med Kristin att magen växer. Det positiva med min är att den går att träna bort. :)

KAN NÅN GE MIG EN SEMLA TACK!!!!



Kommentarer
Postat av: Kristin

hehe. Jag åt faktiskt en semla idag. Jobbet bjöd. Och det va JÄTTEsemlor. :-P

2009-02-24 @ 20:01:39
URL: http://ekens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0