Skryt

Eftersom jag känner mig ännu mer duktig om folk vet om hur duktig jag är så måste jag skriva det här.
Jag å Malin har ju gjort ett träningsschema nu...
Dag 1 Överkropp
Dag 2 Ben
Dag 3 Vila
Dag 4 Kondition

å så går vi om igen. Idag är det dag 4 och kondition. Det betyder även att det är dag 2 i träningsvärken i benen.
Därför tycker jag att jag var GANSKA duktig när jag åkte direkt från att ha jobbat 05.15-12 och tränade. 20 min på löpband och 10 på cykel. Smärtan i benen när jag började går inte att beskriva! Som tur är blev det bättre när jag blev varm efter några minuter. Jag funderar även på om det var så att jag domnade bort?! 

Nu ligger jag i sängen och här tänker jag stanna till klockan 19 ikväll när jag ska till Terje och se på hockeyn på canal +.
Har datorn bredvid mig så jag har nån kontakt med omvärlden. :)

C ya!

Kommentarer
Postat av: Eken

Ja en sak har man ju lärt sig, gör man det inte direkt efter jobbet då gör man de inte.

Då blire vertikalläge i soffan istället :-P

2009-02-27 @ 08:31:23
URL: http://ekens.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad duktig du är! :-) //cissi

2009-02-27 @ 22:09:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0