Filmtips

Det är några som har frågat om jag har nå filmer att rekommendera.. så jag tänkte att jag skriver dom jag har sett senaste månaderna så får ni kanske lite inspiration iallafall.

Allt flyter - Rolig svensk komedi.
Australia - Ganska bra, lite seg. Nicole Kidman och Hugh Jackman
Bride Wars - Helt okej tjejfilm. Behöver inte särskilt mycket koncentration :)
Confessions of a Shopaholic - Tjejfilm.. Känns som att boken är bättre även om jag inte läst den.
Doubt - Dramafilm med Meryl Streep..  Sådär
Finding Amanda - Komedi.. men inte alls bra. Satt mest och undrade när den skulle vara slut
He's just not that into you - Riktigt bra feelgood film! :) (Mest för tjejer dock)
I taket lyser stjärnorna - Svensk drama, okej, men inte alls lika bra som boken.
Revolutionary Road - Romantisk drama med Leonardo di Caprio och Kate Winslet. Ganska seg. (Men oscarsnoinerad)
Slumdog Millionaire - Se den om du inte gjort det
Son of rambow - Väldigt mysig film
Swing Vote - Sevärd
Taken - Väldigt bra! Se den!
Ten inch hero- Sexig komedi/Drama? Väldigt bra feelgoodfilm!
The boy in the striped pyjamas - Skrämmande men bra film om andra världskriget
Yes man- Bra komedi!




(Klicka)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0