Vuxenpoäng vs. ålderskris?

Idag har jag haft min första lediga dag på väldigt länge!!  Det firade jag med att sova läääänge! (Till 10, det är länge för mig)
Så åt jag lite frukost..sen såg jag Sex and the cityfilmen...ååååh den är lika bra varje gång! :) Grät en skvätt så klart!

Så låg jag i sängen lite till.. och lite till. Vid 16 gick jag upp och duschade och gjorde mig iordning för att synas på stan. Så blev det lite shopping. Behövde ett nytt större lakan.. och fick även med mig nya sängkläder till "gästrummet". Bara 50 kr för ett set. Då måste man slå till!

Sen hade jag tagit ett väldigt vuxet beslut om att organisera mina viktiga papper och räkningar i pärmar. Tro det eller ej!
Så pärmar inhandlades.
Märkte att jag även behövde en hålslagare och lim. Och plastfickor.
Helt plötsligt hade jag ett helt kontor. Malin är stolt över mig :) Hon är väääldigt mycket mer ordningssam än mig.

Eftersom det var halva priset pga kort datum på både fläskfile och färskpotatis blev det en lyxmiddag ikväll! Huur gott som helst!! Försökte mig på att göra en dragonsås av creme fraishe som mamma brukar göra.. men den blev inte lika god :(

Resten av kvällen har jag alltså suttit och organiserat mina papper som legat i en hög. Eller flera högar :P
Nu är det dax att sova.

Night night!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Jag är djupt imponerad! :-)

kram

2009-07-28 @ 23:38:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0