å herregud

Jag har tänkt att jag ska skriva.. jätteofta. Men så har jag insett att jag missat så mycket roligt som hänt.. så dt skulle bli så mycket att skriva på en gång. Så har jag låtit bli istället. Dumt känner jag nu för nu blir det bara en kort sammanfattning av allt.

Familjehelgen var väldigt mysig hela tiden. Både mamma och Päris var väldigt nöjda, även om vi hade träningsvärk i alla muskler i flera dagar framöver. (Mamma flest dagar)

Helgen efter var det sommarfesten här i Förde. Hur kul som helst! Lätt den bästa dagen hittills sen jag kom till Norge.
Jag sov länge.. åt en ordentlig helgfrukost i solen. Sen gick jag till stan där det var en tävling mellan företagen här. Slakteriet vann sitt heat, men förlorade sen finalen. Dom hade byggt en jättefin båt som såg ut som en korv med bröd.

Sen gick jag till Fördehuset och såg på volleyboll. Det var veteran NM (norska mästerskapen). Man blev väääldigt sugen på att spela kan jag säga :)  Efter det var det bara att gå hem och piffa till sig för festen. Först var det utegrillfest på Hornes.. ca 100 pers och helt otroligt varmt i luften.  Så kom Johannes, min fd klasskompis som spelade i Ida Maria. Det var enormt kul att träffa honom! Snällare människa får man leta efter!  Så mellan 16 och 20 satt vi där..sen åkte jag med Johannes till sommarfesten och fick vara med lite backstage :)

Resten är historia.. träffade massa roligt folk, och lyssnade på massa bra musik.
Sen blev det efterfest med Wii, och jag ramlade hem vid halv 6 på morgonen.

Söndag åkte jag och David upp på Gaularfjellet. Väldigt fint!! Och massa snö! Helt sjukt!


jaa... det får va allt för nu.. nu är jag iallafall ikapp lite :)

Haha förresten. Tack för länken Sofi! Är det bara jag som tycker att det låter som Matte Kolm!??!?! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0