surar lite

Jahapp. Inte ett enda samtal igår. Inte ens ett litet sms. Jaja.
Det var dom på jobbet som fick försöka muntra upp mig.

Hoppas ni hade en bra midsommar iaf.

Ok tack, nu slutar jag sura! :)

Idag slutar jag kl 13.. och har jag tur ska jag låna 3 st söta barn och gå på tivoli. :)
Annars blir det att städa huset. Det ser verkligen hemskt ut nu. Jag skyller på att jag jobbat 11 dagar i sträck nu..  69 timmar den här veckan om man räknar med imorron. Då får man slänga kläder på golvet i rummet och vänta med att stoppa saker i diskmaskinen. Eller? :)

Bjuden på fest ikväll men är inte särskilt festsugen.. kanske går dit och umgås lite iaf. Börjar inte jobba förrän 11.15 imorron.

Åh just det! Nästa helg kanske Moa kommer på besök! Wihoo! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0