Är helgen redan över?

Den här helgen har gått väldigt fort tycker jag..   kan bero på att jag jobbat.
Jobbade dubbelt fredag.. kom hem, slängde i mig en pizza och somnade ganska omedelbart efter. Upp tidigt lördag och jobba.. men slutade kl 13 så det kändes som att jag hade hela dagen kvar. Firade med att sova middag 3 timmar, sen var det plötsligt inte så mycket kvar :)  Lyssnade på hockeyn.. Blev väldigt  ledsen när dom förlorade!

Sen var det bara slappa hela kvällen. Åt god mat och såg på Patrik 1,5 som jag längtat efter länge!
Det var en jättemysig film som avslutade med ett leende på läpparna :)  Lite skeptisk till bögsexscenerna bara :P

Idag började jag inte jobba förrän 11.. Gillar söndagarna när man kan göra en stor mysig frukost och sitta och ta det lugnt. Men förra söndagen var betydligt trevligare när Malin var hemma. Det var lixom inte lika kul och sitta själv vid köksbordet.

 dax att jobba lite.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0