Barnvakt etapp 2

Badningen gick hur bra som helst. Alla var nøjda och glada. Sen hem och laga middag. Lagade spagetti och køttfärssås. Rosy petade inte ens i maten.. och Kaya åt bara spagetti. Tur att jag lagt ner lite tid i maten! ;)
Sen kom den långa kampen. Eftersom Rosy nästan inte ätit lunch heller så borde hon ju vara hungrig tycker man. Och när det var dax før lite fredagsgodis..då skulle hon ha så klart. Sa från børjan att äter man inte mat får man inge godis. Det blev MÅNGA tårar kan jag säga!! Men hon åt inte en tugga mat, och då fick hon inge godis. Det gør ont i hjärtat!

Läggning gick väldigt bra.. Men Rosy vaknade inatt och kom och grät så då fick hon sova med mig. Lika mycket før min skull. Mysigt med sällskap ju! ;)
Tyvärr har jag inte sovit särskilt bra...Rosy låg och sparkades hela natten.. och så har jag varit så orolig att jag inte ska vakna om dom ringer och säger att jag ska jobba.

Men, ingen har ringt och jag är fortfarande här med barnen!
Nu har vi klarat av frukosten.. och ska väl førsøka gå ut en sväng.. det är soligt här idag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0