Alanya fortsättningen

Två dagars sjukdom blev det. Var mycket piggare andra dagen men kände mig fortfarande febrig. Sigrid blev dålig i magen så jag fick sällskap på rummet andra dagen.
Den kvällen var det Toga party och vi gick över till Björn, Tompa och David och skulle umgås lite..  Vi fick hjälpa till med deras kostymer och sminkning :)
Det blev riktigt bra om jag får säga det själv. Ska försöka få bilderna från Björn snart.

Vi blev riktigt partysugna när vi var där, men eftersom jag redan missat 2 dagars träning så  ville jag va pigg dagen efter. Sista träningsdagen.
Vi hade Björn Berg på träningen och det blev en träning med mycket shot. Frustrerande när det inte funkade men fick bra tips. Fredag var det turnering... gick så där. Det var inte så rolig spelstil när man blev ihoplottad med lag och spelade på tid. Vann 3 av 5 matcher, och skulle lottas in i huvudturneringen men jag stod över.
Såg på en del bra matcher på Nations Cup istället.
Festen på fredagkväll blev lyckad tycker jag! Det började med en tävling mellan Björn Berg och chefen för hotellet.. Riktigt spännande :)
Sen blev det en hel del öl i gratisbaren. Och massa dansande. Tror klockan var 2 nånting när jag sa till Sigrid att jag var trött och skulle gå hem. Fortfarande lite sliten efter febern tror jag. Hon tyckte att det var en bra idé så vi bangade. Men observera att vi INTE var först. Rasmus somnade på solstolen redan kl 12 :P

Har varit riktigt dålig på att ta kort..  men lägger ut några iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0