Boooom

Jag har ju glömt att berätta. Vi har fått en ny hobby på jobbet!

Vi har fått en radio så vi hör vad som sägs i tornet.. och så hör vi att nu är det 5 minuter kvar. Så blir alla helt till sig. Står vid fönstren och väntar. Ser på grävmaskinerna som sakta sakta drar sig undan. Ska den där människan verkligen stå där? Precis när jag med mitt dåliga tålamod nästan gett upp och gått därifrån så händer det! BOOOOOOOOOOOOM

VÄRLDENS sprängning!!! :) Dom håller på bygger ut flygplatsen..och det betyder bland annat att det lilla fjället där måste bort. Man kände som ett slag i magen fast man stod inne.. och såg en jävla smäll där borta. Jag är hooked. Jag ska stå och se nästa gång med! :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ett slag i magen - det är ju värsta Schlagern!

2009-05-28 @ 21:36:31
Postat av: Johanna

Ska dom spränga bort ett helt fjäll? Fy vad hemskt.

2009-05-28 @ 21:49:58
Postat av: Petra

Ja men Johanna det är ju litet.. man åker inte skidor på det. Det finns MASSA fjäll kvar ändå! :)



2009-05-28 @ 22:15:32
URL: http://pbjelke.blogg.se/
Postat av: Cissi

Hahah, vilken underhållning!!

/Cissi

2009-05-28 @ 22:57:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0