Change of plans

Jag är ledsen och säga det.. men jag kommer inte hem nått i juni. Har bestämt mig idag.

Jag har tre anledningar:

-Jag har ingen betald semester, och missar därför 48 timmars lön på en vecka.
-Resan blev VÄLDIGT dyr.. verkar som att många vill resa då.
-Det känns som att det inte var så länge sen jag var hemma

Då är det bättre att jag tar en extra vecka i samband med den jag har i augusti. Det gör ont i hjärtat att inte få träffa Ekens bebis förrän då.. och självklart jättetråkigt att inte träffa alla er! Men sommaren kommer (tyvärr) gå jättefort, så vi ses snart ändå!!


Kommentarer
Postat av: Eken

Jag får skicka dig massa bilder och filmer på bebis Theo :-)

Kram kram

2009-05-19 @ 11:58:51
URL: http://ekens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0