sjuk sjukare sjukast

Det känns som att någon planterat en volleyboll i mitt huvud och försöker pumpa upp den. Snoret slutar aldrig komma och jag kan knappt svälja. Har jobbat dubbelt två dagar nu, men fick äntligen sovmorgon idag. Riktigt skönt.. men nu vill jag inte gå upp ur sängen.
Gör inte det då tycker ni då..  men det är det att ALLA på jobbet är sjuka. Kan lätt bli så när man sitter på 6 kvadrat tillsammans om dagarna. :)
Snart är jag nog bra igen.. på fredag tänkte jag. För då kommer Mamma och Päris. Ska bli kul. Det ska vara fint väder i helgen med, så då är det lite lättare att göra saker.

näe..  laga nån mat kanske.. 

Tyck lite synd om mig är ni snälla! :)

Kommentarer
Postat av: Malin

ja men är det en singel som hyr den så är det ju aldrig säkert att den lyckas få ligga. Men ett par har ju garanterat sex, speciellt när dom var så ung. Dom är säkert så glada att få egen lya så dom kommer pippa överallt!:(

2009-05-27 @ 14:37:03
URL: http://strandlund.blogg.se/
Postat av: Malin

Jo men det är du det, å du är ett undantagsfall!!

Jag får du aldrig pöka någon gång! :P

2009-05-27 @ 20:35:53
URL: http://strandlund.blogg.se/
Postat av: Cissi

Tror alla varit sjuka nu i veckan. Jag får äntligen luft när jag andas genom näsan ;-) Men jag var så blek så jag sjukanmälde mig i söndags och framåt.

Spännande med spåtanten!!!! :-)

kram

2009-05-28 @ 23:01:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0