Söndag kväll

Äntligen är helgen slut kan man väl säga. :)  Fredag kväll jobbade jag till 21.. sen var vi ett helt gäng från jobbet som gick på pikant och drack några öl. Väldigt kul måste jag säga! Mycket roligt folk att prata med. Så hem, och var vaken alldeles för länge. Efter 2 timmars sömn gick jag upp igen och åkte till jobbet. Blev hämtad av chefen :)
Det var en VÄLDIGT tung dag, men Red bull räddade min dag!
Kom hem vid 13.30 och såg på senaste avsnittet av Greys Anatomy samtidigt som jag lagade mat. HERREGUD säger jag bara.
Jag vet inte om det var för att jag bara sovit 2 timmar, eller att jag inte ätit nått på hela dagen nästan, eller om det bara var alldeles för länge sen jag grät. För nu kom floden. I över 15 minuter satt jag och tokgrät för att det var så sorgligt/fint på Greys. Hulkade och snyftade och kunde verkligen inte sluta. När avsnittet var över var jag så utmattad att jag knappt tok mig ner för trappan innan jag somnade. Sov i 2,5 timme.. och kände mig ganska utvilad efter.

Hade väldig beslutsångest om jag skulle gå ut på lördagen eller inte.. men bestämde att jag var alldeles för trött fortfarande. Nått jag ångrade vid 10 tiden när jag var rastlös som tusan. Men men.. jag blev hemma.. och det uppskattades idag när jag jobbade 10 timmar. Imorron är jag ledig. Det ska bli mycket skönt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0