ingen hemmafru :(

Jag har precis börjat vänja mig vid att ha Moa hemma som hemmafru. Gillar det starkt! :)
Igår kom jag hem från jobbet, sov lite och så väckte Moa mig efter 1,5 timme och sa att maten var färdig! :) Perfekt! Så handlar hon, städar.. ja allt en bra hemmafru gör. Det är skönt när jag slutar kl 11 nu om dagarna att ha nån här.
MEN, på fredag är det slut på lyxlivet. Moa har fått ett jobb! (Även fast jag sagt att jag kan försörja familjen)
Hon ska provjobba på Rema 1000 i helgen!

Jag är så klart väldigt glad för hennes skull! :)


Kommentarer
Postat av: Soffling

Bra jobbat Moeeee!!

Btw Petra Bjelke, får jag se fördealbumet uppdateras nångång? Du vet mitt önskemål :) Jag vill ha bilder från norge på fejjan så jag kan längta tillbaka nu när jag är en miljard mil ifrån!

2009-11-21 @ 12:11:58
URL: http://soffling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0