Trodde ett tag att jag var pigg

Godmorgon!

Har varit ovanligt pigg och glad nu hela morgonen! Men tröttheten börjar sakta komma. Jag borde ha förstått det.
Det här är min 15de dag i rad jag jobbar. Igår kom jag hem 21, och började 05.15 idag.  Jag borde vara jättetrött. Men jag slutar nu kl 11, så då ska jag hem och sova lite. :)

Helgen har varit ganska händelserik även fast jag jobbat. Moa åkte till Hemsedal fredag-lördag, så jag var ensam. Hade lite svårt att sova, men lyckades väl runt 1 nån gång. Vid 3, halv 4 ringer lillasyster Sanna och berättar att en galning försökt köra på henne när hon slutat jobba.
Hon var ledsen och chockad, men hade klarat sig utan skador så det var bra.

Står mer om det här: http://helahalsingland.se/bollnas/1.1524701

Försökte somna om men det gick inge bra, så jag satte igång ett avsnitt av The Mentalist, och sen gick jag upp tidigt och gjorde äggfrukost. Var så trött när jag kom på jobb att det värkte i kroppen.. men  höll ut till 13 när jag fick åka hem och sova. Sov nästan 3 timmar, och så åkte jag och handlade med Malin.

Söndag firade vi Moas födelsedag på morgonen med sång och present. Tror hon blev glad. :)
Gjorde smörgåstårtor tillsammans...jättegoda!! :)

Nu ska jag gå ut och ta luft så jag klarar av dom sista timmarna!
Hadeeeee

Kommentarer
Postat av: Cissi

Jädrans vad du jobbar!!

Ta det lugnt så det inte blir för mkt. Tillslut säger kroppen stopp! Men plånboken blir ju glad ;-)

kram

2009-11-16 @ 20:12:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0