Premiärtränat

Då har man tränat på Puls för första gången då :)  Blev bara motionscykel eftersom jag inte fått introduktionen där än. Men skönt var det, och för en gångs skull vaknade jag inte upp dagen efter och var sjuk.
Jag å Sofia kanske ska testa Pilates ikväll. Får se om det är nått för mig.

För övrigt så tror jag att det är nå fel på mig idag. Kan inte göra annat än att tänka på mat.. och godsaker!
Helt plötsligt medan jag jobbade kom en blåbärspaj upp som en bild framför ögonen. :) Psyko!

Imorron får vi finbesök här i Førde. Falkenbergs herrlag kommer och ska spela mot mina Førdepojkar. :)  For the record hejar jag på sverige! :)


falkenberg

VS

Førde



Kommentarer
Postat av: Eken

Såklart ;-)

2009-10-29 @ 13:25:24
URL: http://ekens.blogg.se/
Postat av: Cissi

Mat- och godissuget beror på träningen!! Blir alltid likadant för mig med

2009-11-07 @ 23:00:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0