volleyglädje

Som jag skrev innan är ju Falkenbergs volleybollag här. Kul kul!

När jag suttit och haft tråkigt här hemma i evigheter kom jag på den brillianta idén att gå ut och gå. På vägen hem kom jag på att herrarna säkert tränar, så jag tog ett litet stopp på vägen. Det blev visst ett långt stopp.
Falkenbergs herrar skulle ha träning och det var lite kul att sitta och titta på. Saknar volleybollen.

De hade med sig en liten maskot på 10 år som spelat i 6 år. Han bollade jag med på sidan. skitkul! :)  Sen var det en av spelarna som skadade sig och behövde skjuts, så jag ringde ambulans-Moa som fick komma med bilen :)

Imorron ska jag se Brynäs-Djurgården på canal +. (så säg inte hur det gick... har undvikit alla tidningar och bloggar nu)
Sen ska jag få min nya bil!
Efter det är det jobb
Volleyboll Förde-Falkenberg
Dricka nån öl på pikant


Bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0