Barappapapappapapapapapaa Naprapat

Imorron ska jag för första gången i mitt liv till en naprapat. Ska bli spännande :)
Får se om han kan göra nått åt min stackars rygg!

Vaknade av mig själv vid 9 imorse..  låg och tänkte vad livet är underbart när man får ligga hur länge man vill. Så kom jag på att jag skulle se ut genom fönstret! DET VAR SOL!! Upp och gjorde lite frukost och sen iväg på en timmes promenad i solskenet. Hur underbart som helst! :)  Kom hem och var full av energi, så jag satte igång att städa. Köket och vardagsrummet.. sen tog jag en powernap på en halvtimme. (tänkte egentligen läsa men ögonen ville inte hålla sig öppna)

Sen var jag pigg igen och kom på att jag skulle tvätta lite. Så kom resten av familjen hem vid 3 tiden. Efter det har jag fixat sånt som jag tänkt göra i evigheter.. typ bytt lampa i tvättstugan.. tvättat jobbskorna, gjort ren rutorna i bilen och haft på sån där anti fog och massa annat.

Hann även städa toaletten innan vi fick ett ryck och åkte till Martin för att dricka te och se på valet. :P Vi kände oss väldigt insatta. Nu är det dax att sova så jag orkar med min fullspäckade dag med 12 timmars arbete, naprapat, packa och resa till Sandane.

Gnight people!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0