Efter regn kommer sol?

Då har vi kommit till den 13 september. Hittills har vi haft 12 dagar regn den här månaden. :P Vaknade upp och ser SOL utanför fönstret.. vilken känsla! :) Får hoppas att den håller i sig hela dagen! Jag är trött på inställda flyg, imma i bilen och blöta strumpor.

Jag har haft en nykter helg. Otroligt skönt måste jag säga! Stod emot trycket även fast resten av familjemedlemmarna var ut och drack både fredag och lördag. :) Ja inte Malin då så klart!.

Drömde förresten en sjuk dröm inatt om Karin, drömde att hon hade en bebismage där man kunde se konturerna av hela bebisen. :) Sjukt. Förutom det så var jag på simhallen i Söderhamn, och i Gävle och skulle köpa lägenhet. Hemlängtan?


Kommentarer
Postat av: Anonym

inte ska du hem!! :)

2009-09-13 @ 17:59:10
Postat av: Petra

hmm å vem skrev det? Ingen hemma hoppas jag! ;)

2009-09-13 @ 19:04:51
URL: http://pbjelke.blogg.se/
Postat av: Anonym

men jag skrev ju namnet...moa alltså och jag vill inte att du ska tror att du kanske ska hem :)

2009-09-13 @ 22:31:33
Postat av: Petra

haha nää du skrev inte namnet :P Men det var ju bra!! Å nej jag ska inte hem.. Du och jag ska ju bo i huset till vi blir gamla och gråa! ;)

2009-09-13 @ 22:33:50
URL: http://pbjelke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0