hade kunnat sova lite till idag...

Då var helgen över, och jag känner mig lika trött som innan. Inte så konstigt med jobb och inflyttningsfest kanske.
Nu är vi som sagt 5 st i huset.. och den första veckan har funkat bra tycker jag!

I lördags bjöd vi till fest för att välkomna alla säsongare som kommit till Förde. Det blev en riktigt bra fest..  Tror vi var lite över 40 pers hemma hos oss :) Vi visade både norges EMkvalmatch och Sveriges. Det var bara svenskarna som var glada efter! :) Jag missade slutet men har tittat om och om igen på repriser av målet.. och läst allt som skrivits om matchen.

Söndag åkte jag och Moa till familjen Fonn och lekte med barnen. Skönt att komma ut lite! Emma den jäkeln fick flyga sjöflyg och se Förde uppifrån!

Nu har jag en tung 50timmarsvecka framför mig... sen blir det lite lugnare igen. Fått erbjudande om att jobba extra på slakteriet tre dagar då itället. Får se hur jag gör. Det är inte värt det om jag är så här sliten fortfarande!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0