akupunktur

Då har man testat akupunktur då..  Nålar i rumpan och låret. Det var skönt men lite obehagligt. :)
Har aldrig varit så vig som precis efter.. kunde sätta i hela handflatorna i golvet. Men nu är det onda tillbaka.. lika spänd som innan. Kan ju bero på att jag cyklade i en timme efter.. men han sa att jag skulle träna på!!

Ikväll har min husfru Moa lagat mat.. eller ja hon har faktiskt lagat mat hela veckan. Lax med klyftpotatis.. våran lyxiga torsdagsrutin! Hade middagsbesök idag i form av Geir, som tränar på att hänga här nu innan Sofia kommer. :)

Det är förresten mindre än en vecka till Sofia kommer!! Klapp klapp!! ;)

Kommentarer
Postat av: Soffling

Idag kommer jag, idag kommer jag, idag kommer jag!

2010-04-28 @ 09:36:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0